OBE-kouluttaja Robert Bruce: ideaaliset olosuhteet tietoiselle kehostapoistumiselle

Linkki käännettyyn puheenvuoroon: LINKKI. Linkki: Amazon, Robert Bruce

Voisi luulla että…

Robert Bruce: Puhun tänään ideaalisista olosuhteista astraaliprojektion – tai kuten yleisesti sanotaan kehostapoistumisen – aikaansaamiseksi. Olisi helppo sanoa, että kehostapoistumiskokemuksen (OBE) toteuttamiseksi ideaaliset olosuhteet ovat hiljainen makuuhuone, puhelin pois päältä niin että et häiriinny, valot sammutettuna jotta sinulla on erittäin miellyttävää mennä vuoteeseen ja olostasi tulee lokoisa, ja tuo olisi siis täydellinen asento. Mutta… Tuossa on kuitenkin paljon luontaisia ongelmia.

Vuoteessa olet ohjelmoitu nukahtamaan

Robert Bruce: Ensinnäkin, makuuhuoneessasi ja erityisesti sängyssäsi, olet tuhansien öiden myötä ohjelmoitu vuoteeseen mennessäsi nukahtamaan, joten tuo vaikuttaa valtaosaan ihmisistä. Nukahtaminen alkaa vuoteeseen mennessäsi. Joten jos sinun on pakko käyttää makuuhuonetta, niin käytä vähintäänkin sängyn toista puolta tai sängyn toista päätyä tai vie huoneeseen selkänojaltaan ja jalkatueltaan säädettävä nojatuoli. Voit käyttää pienellä pehmusteella varustettua uima-altaan kaltevaa aurinkotuolia, taitella siihen peiton allesi tai käyttää jotain vaahtomuovipehmustetta. Voit tehdä siihen pienen mukavan kehostapoistumispaikan.

Kuvateksti: Ei välttämättä paras paikka tietoiseen itse aiheutettuun kehostapoistumiseen.

Puolittain makaava asento

Robert Bruce: On paljon tehokkaampaa olla puolittain makaavassa asennossa kuin maata täysin selällään tai kyljellään, kuten normaalisti sängyssäsi tekisit saadaksesi olosi mukavaksi, koska tuo on liian miellyttävää. Sinulle tulee jonkin tasoinen aistivajaus, mikä tekee tietoisena pysymisestä erittäin, erittäin, vaikeaa. Kehostapoistumiseen lähdössä pyrimme tilanteeseen jossa mieli on hereillä kehon nukahtaessa.

Noin 40-asteen kulma

Robert Bruce: Tavoitteena on noin 40-asteen kulma vaakatasoon nähden, joten jonkinlainen kallistettu lepotuoli tai uima-altaan aurinkotuoli on hyvä. Noin 40- tai 45-asteen kulma on täydellinen, tuolloin et ole liian vaakasuorassa etkä liian pystyasennossa. Tuo mahdollistaa mukavan olon, mutta muutettu asento auttaa pitämään keho-mieli yhteyden elossa siten että sinulla ei ole taipumusta nukahtaa – tai modernia termiä käyttäen, ajatteleva mielesi ei ”naksahda pois päältä”.

Astraalinäkö – hiljainen paikka, mutta ei pimeä

Robert Bruce: Haluat paikan olevan hiljainen, mutta et halua sen olevan liian pimeä. Jos teet tämän yöaikaan, niin haluat ainakin valaisimen olevan päällä. Syy on se, että kun kehität astraalinäön, kuten ennen astraaliprojektiota usein käy, niin tuo pieni valaistus mahdollistaa sinulle ympäröivän huoneen näkemisen suljetuin silmäluomin.

Tuo pätee myös siihen tilanteeseen kun tulet kehostasi ulos ja jos sinulla on näkyvyysongelmia. Jotkut ihmiset ovat huomanneet olevan hyvä pysyä tunnelmavalaistuksessa silloin kuin heillä on heidän huoneensa reaaliaikavyöhykkeessä kehostapoistumiskokemus. Jos on täysin pimeää, jos kaikki valot on sammutettu, niin on vaikea nähdä olevansa kehon ulkopuolella, sinusta vain tuntuu hieman kummalliselta ja leijuvalta. Lampun, jopa lähivalolampun päällä oleminen on todella hyvä idea, koska tuolla tavoin pystyt näkemään huoneessa jotain ja tiedät milloin olet kehosi ulkopuolella.

Kuvateksti: Täydellisessä pimeydessä saattaa olla vaikea nähdä olevansa kehon ulkopuolella.

Älä unohda komentoja!

Robert Bruce: Jos sinulla on kehon ulkopuolella näköongelmia, niin älä unohda antaa komentoja, tarvittaessa muutaman kerran toistettua jämäkkää komentoa. Sanot vain, että ”anna minulle valoa”, ”anna minulle selkeyttä”, koska se tuo tavallisesti huonetta esille huomattavasti. Tuo toimii korkeamman itsesi kanssa kommunikoinnin kautta. Sillä on hallussaan kaikki avaimet mitä astraaliprojektioon tulee, joten ala opetella työskentelemistä tuon itsesi puolen kanssa.

Lievä epämukavuus

Robert Bruce: Siinä se oli, mutta muutkin asiat vaikuttavat. Tarvitset lievää epämukavuutta keho-mieli yhteyden elossa pitämiseen sillä tavoin kuin haluat tietoisessa tilassa astraaliprojektiota tehdessäsi olevan. 45-asteen kulmassa oleva tuoli, tai jos sinun on pakko käyttää sänkyä, niin muutama itsesi ylös tukemiseen käyttämäsi tyyny tuo lievää epämukavuutta. Tuo siis samaan tapaan kuin jos aikoisit syödä aamiaista vuoteessa. Se on hyvä asento. Joskus tarvitset myös jotain peppusi alle, koska siitä voi tulla hieman rankkaa. Se voi olla lampaannahkaa, vaahtomuovia tai jotain. Tuo pieni muutos asennossa auttaa sinua pysymään keskittyneenä ja nukahtamisen mahdollisuus on pienempi.

Ideaalinen ajankohta kehostapoistumiseen

Robert Bruce: Paras ajankohta kehostapoistumiseen on luultavasti klo 3 – 5, varhain aamulla. Useimmilla ihmisillä, valtaosalla, on ensimmäinen täysi kehostapoistumiskokemus aamun varhaisina tunteina: he ovat menneet vuoteeseen, nukkuneet ainakin kaksi tai kolme tuntia, sitten he ovat heränneet, piristäytyneet täysin, pysyneet jalkeilla 5 – 10 minuuttia, pesseet kasvonsa, juoneet tuoremehua tai jotain.

Kun tunnet olevasi täysin hereillä, mene takaisin vuoteeseen, rentoudu, ota asento. Rentouta itsesi täysin. Käytä omaa kehostapoistumistekniikkaasi kun olet tarpeeksi rento. Aamun varhaisissa tunneissa on jotain taikaa. Ne ovat siis ideaalisia kehostapoistumiskokemuksen saamiseen, ensimmäisen tietoisen OBE-kokemuksesi saamiseen.

Kuvateksti: Kouluttaja Robert Brucen mukaan paras ajankohta ensimmäisen tietoisen OBE-kokemuksen saamiseen on klo 3 – 5 aamuyöllä.

Virkeä mieli, väsynyt keho

Robert Bruce: Kuten sanoin, niin olet nukkunut ainakin muutaman tunnin, joka on virkistänyt mielesi. Kehosi, fyysinen kehosi, on yhä väsynyt, se tarvitsee lisää unta. Tuo on hyvä kombinaatio, koska fyysisen kehon väsymys auttaa. Voit jopa nousta ylös ja ottaa mukavan lämpimän suihkun rentouttaaksesi itseäsi vielä lisää ja auttaa itseäsi heräämään vielä hieman enemmän. Mene sitten takaisin vuoteeseen. Tulet havaitsemaan tuon olevan ensiluokkainen ajankohta.

Puulevy

Robert Bruce: Tulet havaitsemaan, että lievä epämukavuus asennossasi, kehosi asennossa, on avain hereillä pysymiseen sillä aikaa kun rentoudut tarpeeksi syvällisesti saadaksesi kehostapoistumiskokemuksen. Tuo epämukavuus voidaan aikaansaada, sitä voidaan varioida tai lisätä laittamalla kantapäidesi, jalkojesi, alle puulevy, jos istut pystyasennossa sängyssä.

Sylki, vesi

Robert Bruce: Jotkut ihmiset käyttävät sylkeä. Annat kehittyä nieluusi sylkeä ja pidät sitä siellä. Se on vain pieni nestemäärä, mutta sinun on pysyttävä tietoisena pitääksesi sen siellä ja estääksesi tukehtumisen tai sen nielaiseminen. Voit ottaa jopa pienen siemauksen vettä. Käyttämällä suussasi sylkeä tai nestettä voit jopa maata suorana tai kyljelläsi vuoteessa, koska tuolloin on riittävä epämukavuus, joka pitää sinut sillä heräämisen ja nukkumisen välisellä ”partaveitsen terällä”.

Erityissyyt

Robert Bruce: Sinun on tehtävä kokeiluja näillä asioilla, minä voin kertoa sinulle vain useimmille ihmisille toimivat ideaaliset olosuhteet. Jokaisella on tiettyä vaihtelua heidän tarvitsemissaan asioissa. Sinulla saattaa olla selkä- tai niskaongelmia ja erityissyitä, joten saatat joutua touhuamaan hieman mukavuutesi eteen ylimääräisillä tyynyillä ja pehmusteilla, jotta pääset juuri sinulle oikeaan asentoon jossa pystyt rentoutumaan syvästi, syvästi, mutta pitämään mielesi hereillä erittäin pienellä epämukavuuden määrällä. Tuo on taito, mutta sinä löydät sen.  

Kuvateksti: OBE-kouluttaja Robert Bruce ehdottaa makuuhuoneesta erillisen ”kehostapoistumishuoneen” käyttöä.

Toinen huone

Robert Bruce: Jos sinulla on toinen huone… Monet ihmiset käyttävät tähän toista huonetta. He heräävät usein varhain aamulla ja siirtyvät toiseen huoneeseen ja käyttävät sitä. Kuten kaikki tiedämme, jos nukut oudossa huoneessa, niin sinulla ei ole taipumus nukahtaa niin helposti koska olet hieman vieraassa ympäristössä. Se pitää sinut hereillä hieman paremmin.

Sohva

Robert Bruce: Monet ihmiset nousevat ylös ja käyttävät sohvaa, ottavat muutaman tyynyn ja asettuvat makaamaan sohvalle, jolloin päätyy usein puolittain kaltevaan asentoon, siis kun takanasi on muutama tyyny. Se ei ole täysin miellyttävää, mikä on erittäin hyvä asia kun olet yrittämässä kehostapoistumista, siis tuo lievä epämukavuus. Mutta pystyt myös rentoutumaan syvällisesti ilman häiriöitä, pitämään mielen hereillä. Voit antaa fyysisen kehosi nukahtaa samalla kun pidät mielesi hereillä.

Kun fyysinen keho nukkuu

Robert Bruce: Tiedät milloin fyysinen kehosi nukahtaa, tunnet sen lämpimän mukavan raskaan aallon tulevan ylitsesi. Koet vajoamisen tunteen juuri ennen nukahtamista, mutta jos mielesi pysyy hereillä, niin voit tietenkin havaita tuon samalla kun nukahdat. Kun tuo tapahtuu, niin tiedät olevasi muuntuneessa tietoisuuden tilassa, fyysinen kehosi on unessa ja aika on juuri oikea astraaliprojektioon OBE-tekniikkaa käyttäen. Kuten vaikkapa käyttäen tekniikkaa jossa tunnet itsesi kiipeävän köyttä tai tikapuita pitkin kehostasi ulos, vierivän kehostasi ulos, tuntien itsesi vierivän kehosta ulos ja lukuisia muita tekniikoita. Hyvää onnea seikkailuusi, toivon näkeväni sinut joskus astraalissa.

Kuvateksti: Fyysisen kehon voi jättää kehosta poistuttuaan nukkumaan. Vain keho saa olla unessa, mielen on oltava hereillä.

Tämän kuvan alt-attribuutti on tyhjä; Tiedoston nimi on sininen-vaalapalkki-4.jpg

Lue aiheesta lisää tältä sivustolta:

Jaa artikkeli:

Kommentoi

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *